کد خبر: 41059
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
رشد ۷ درصدی کشفیات انواع آبزیان در سالی که گذشت

مقایسه آماری عملکرد یگان حفاظت از منابع آبزی حاکی از آن است که در سال گذشته ۱۹۶ هزار و ۱۶۴ کیلوگرم انواع آبزیان کشف و ضبط شد که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۷ درصدی برخوردار است.

به گزارش روستانیوز به نقل از سازمان شیلات ایران، فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزی این سازمان با اعلام این مطلب گفت: با آموزش، نظارت و کنترل ماموران یگان حفاظت سازمان شیلات ایران و تعامل با دیگر دستگاه های نظامی، انتظامی و قضایی در طول سال ۱۴۰۲ شاهد رشد ۷ درصدی کشفیات انواع آبزیان، توقیف ۶۹۱ فروند شناور کشتی، لنج و قایق موتوری غیرمجاز در سطح دریا، جمع آوری ۸۷ هزار و ۵۳۳ رشته دام و تور رها شده جهت صید غیرمجاز در دریا بوده ایم.

هادی دیده ور افزود: براساس تفاهم نامه هایی که با دادستانی کل کشور، فرماندهی مرزبانی، تعامل با نیروهای دریایی سپاه و بسیج و پیگیری های مجدانه رئیس سازمان شیلات ایران، شاهد اقداماتی بودیم که منجر به رضایت مندی جامعه صیادی به خصوص صیادان پره شد.

وی همچنین در ادامه از کشف ۸۷ هزار و ۵۳۳ رشته دام و تور در سال گذشته خبر داد و گفت: با رشد دو درصدی در حوزه کشفیات دام و تور مواجه بوده ایم.

وی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۵۲۶ فقره پرونده قضایی تحویل مراجع شد و کمیسیون تخلفات صیادی اقدام به تشکیل ۳۵۶ فقره پرونده کرد که این رقم در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از کاهش ۱۳ درصدی برخوردار بوده است که این ارقام نشان از نظارت های این یگان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =