کد خبر: 41128
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
پیام تبریک سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان

سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور در پیامی سالروز تاسیس این سازمان را به مدیران و کارکنان سازمان حفظ نباتات و پیشگامان خط مقدم تامین امنیت غذایی کشور تبریک گفت.

به گزارش روستانیوز به نقل از سازمان حفظ نباتات کشور، در متن پیام مریم جلیلی‌مقدم آمده است:

اگرچه در طول تاریخ کشور، در مقاطع مختلف اقدامات متعددی برای حفظ محصولات کشاورزی صورت گرفته است، لیکن انسجام آنها در پیروی از یک قانون در تاریخ ۱۲/۰۲/۱۳۴۶ و با تصویب قانون حفظ نباتات کشور و متعاقب آن در تاریخ ۴/۱۰/۱۳۴۶ تصویب آیین‌نامه اجرایی آن، هویتی اصولی یافت.

مدیران و کارشناسان حفظ نباتات، افسران خط مقدم مبارزه با عوامل خسارت‌زا هستند که با تاثیر مستقیم بر فرآیند تولید غذای سالم، کافی و در دسترس، ضمن تداوم و ارتقای سلامت آحاد جامعه، زمینه حفظ موقعیت‌های اجتماعی و اقتصادی و اقتدار داخلی و بین‌المللی کشور را فراهم آورده و با ترویج نقش موثر افراد در حفظ اکوسیستم‌های کشاورزی با رعایت ضوابط مدیریت تلفیقی آفات، محیط زیست سالم به عنوان ارمغان ما به نسل‌های آینده را نهادینه کرده‌اند.

اینجانب ۱۲ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان حفظ نباتات کشور را به همه همکاران خدوم و زحمتکش ستادی و استانی که پیشگامان خط مقدم تأمین امنیت غذایی کشور هستند تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون عزیزان را در ارائه خدمات شایسته به مردم را از درگاه ایزد منان خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =